CK med

Menu
  • Domů
  • Business
  • Bydlení
  • Děti
  • Dovolená
  • Ekonomika
  • Internet
  • Muži
  • Nákupy
  • Sport
  • Zvířata
Menu

Aktuální témata českého byznysu

Posted on 8. 9. 201910. 5. 2023 by

Každé jaro se v Praze pořádá konference Business Forward Forum by ČEZ, která pořádá časopis Forbes a Mercedez-Benz Prague Fashion Week. Již v loňském roce se probírali věci, které jsou aktuální i dnes. A pravděpodobně ještě několik let aktuální budou. O čem se mezi českými podnikateli a živnostníky povídá?

denní noviny

1. Síla sociálních médií

Sociální sítě jsou velkým tématem již řadu let, a to zejména na osobní rovině. Nyní se ovšem rychle dostávají také do pracovní sféry, kde jsou čím dál přínosnější. Propagace a marketing se rozšiřují právě do sféry sociálních sítí, kde působí v současnosti nejsilněji.

 

Dívají se na ně nejen koncoví zákazníci, ale také dodavatelé a značky, se kterými spolupracují. Co je pro ně nyní důležité? V pravidelném publikování relevantního obsahu je samozřejmě základ. Soustředit byste se ale měli také na zobrazování reality. Lidé jsou už unavení z falešných představ, která na Facebooku či Instagramu vidíme.

ruce nad knihou

2. Autentičnost klient ocení

Každý zákazník chce vidět, že děláte přesně to, co vás baví. Spoluprací se správnými značkami si vybudujete hodnotu a důvěryhodnost. Lidé navíc chtějí zažívat snadno něco nového, tak jim to umožněte. Dejte jim inspiraci k tomu, aby cestovali, zkoušeli a prožili něco nového a vzrušujícího.

 

Užitečným je také tzv. storytelling. Michal Tělecký ze společnosti Tonak ho považuje za jejich nejsilnější marketingový nástroj. Představují svým zákazníkům i dodavatelům ruční proces klobouků, který během let ještě nezměnili. Další výhodou je e-commerce. Tonak vytvořil e-shop, kde si můžete virtuálně klobouk vyzkoušet a podívat se, zda vám bude slušet.

 

3. Udržitelnost na prvním místě

Kromě marketingu se na BFF pravidelně řeší také udržitelnost. Kupodivu se čeští podnikatelé shodují na tom, že cestou k úspěchu není hledání dokonalého materiálu. Myšlenka udržitelnosti spočívá v tom, že omezíme spotřebu a budeme si kupovat jen potřebné a kvalitní produkty.

 

S tím souvisí i fakt, že lidé si stále často vyberou výrobek online a poté jdou do kamenného obchodu si ho pořídit. Pro udržitelnost je důležité také se zamyslet nad dopravou a je jednodušší si zajít do obchodu osobně. Uhlíková stopa tak bude mnohem nižší.


4.7/5 - (3 votes)

Nejnovější příspěvky

  • Blechy nemá nikdo rád
  • Cultural experiences you can give as gifts
  • Jak si vybrat autoškolu?
  • Chce to dostatečné množství odhodlání
  • Zajímavá možnost přivýdělku
©2025 CK med | Built using WordPress and Responsive Blogily theme by Superb
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím